Regnskab for indsamlingsperiode medio marts  april 2022 - medio marts 2023 for CopenAid. Udarbejdet af revisionsfirmaet Revenu og godkendt af Indsamlingsstyrelsen. 



Indsamlingsregnskab for CopenAid (CVR-nr. 43120697)
Indsamlingsperioden 13. marts 2022 - 12. marts 2023
Indsamlingsregnskab – j.nr. 22-700-04911
kr.
Indtægter
Indsamlede midler 264.451
Indtægter i alt 264.451
Administrationsudgifter
Revisorerklæring 8.750
Hjemmeside 2.377
Kontorartikler og netbanksforsikring 494
Mobilepay og bankgebyr 1.569
Gebyr, Indsamlingsnævnet 1.200
Negativ rente 259
Administrationsudgifter i alt 14.649
Resultat af indsamlingen i alt 249.802
Anvendelse af resultat af indsamlingen
Nødhjælp til Ukraine 50.881
Transport af nødhjælp til Ukraine 83.648
Køb af T-shirts til salg for indsamling og til Ukraine 33.250
Drift af lager og genbrugsbutik (toiletvogn, mv.) 26.265
Indsamlingsevent og kørsel til indsamling af effekter 16.070
Transport flygtninge til Danmark 13.983
Kontingenter, donationer mv. vedr. nødhjælp Ukraine 4.740
Anvendelse i alt 228.837
Resterende overskud herefter, der endnu ikke er anvendt 20.965


Resultat af indsamlingen er anvendt til at hjælpe ukrainere, ved at sende nødhjælp til Ukraine, og til ukrainere i Polen
og i Danmark i form af tøj, mad og husly.
Ledelsespåtegning
Ledelsen har dags dato behandlet og godkendt det aflagte indsamlingsregnskab for landsindsamling for perioden 13.
marts 2022 - 12. marts 2023 for CopenAid.
Indsamlingsregnskabet er aflagt i overensstemmelse med indsamlingsloven og bekendtgørelse om indsamling m.v. nr.
160 af 26. februar 2020 § 8. Indtægter og udgifter er indregnet i indsamlingsregnskabet i overensstemmelse med den
gældende praksis.

Det er vores opfattelse, at indsamlingsregnskabet giver et retvisende billede af indsamlingens resultat i
overensstemmelse med bekendtgørelse om indsamling m.v. nr. 160 af 26. februar 2020, herunder af de totale
indsamlede midler med fradrag af rimelige udgifter afholdt i forbindelse med indsamlingen, for regnskabsperioden 13.
marts 2022 - 12. marts 2023.
Det er ligeledes vores opfattelse, at indsamlingen er foretaget i henhold til indsamlingstilladelsen med j.nr. 22-700-
04911, lov om indsamling m.v. nr. 105 af 4. februar 2020 og bekendtgørelse om indsamling m.v. nr. 160 af 26. februar
2020, herunder god indsamlingsskik.


Dragør, den 26. september 2023


Bestyrelsen
Anita Munch Sahl Charlotte Fischer Holm Dirch Crilles Petersen
Forperson Kasserer
Tina Oppermann Irena Slorupová